Text: AUDI AG - Foto: Raphael Olivier - Timp de citire: 4 min
la început, privit din exterior, pavilionul mărcii Audi pare să se fi schimbat puțin. Cu toate acestea, odată intrat, "Audi House of Progress" oferă o experiență de marcă complet nouă și captivantă.
la început, privit din exterior, pavilionul mărcii Audi pare să se fi schimbat puțin. Cu toate acestea, odată intrat, "Audi House of Progress" oferă o experiență de marcă complet nouă și captivantă.
De îndată ce intri în clădire, devine clar de ce noul pavilion al mărcii poartă numele "Audi House of Progress": Oricine cunoaște vechea clădire din aceeași locație observă rapid cât de ample au fost renovările. De exemplu, betonul armat al rotondei a fost tăiat în mijlocul clădirii pentru a crea mai multă transparență, noi linii de vedere și spațiu pentru noi exponate. Dar nu toate măsurile de construcție sunt atât de evidente pentru vizitator. Datorită arhitecturii atemporale și liniare, pavilionul nu va mai trebui reconstruit pe scară largă în viitor dacă conținutul se schimbă, iar prezentările pe ecrane mari pot fi actualizate digital. În acest fel, noile subiecte și momente importante pot fi integrate în expoziții cu ușurință și cu puțin efort.
Zona de intrare vă invită să zăboviți. De acolo, o pasarelă rulantă duce la celelalte niveluri, unde sunt puse în scenă valorile mărcii de digitalizare, design, performanță și sustenabilitate.
Zona de intrare vă invită să zăboviți. De acolo, o pasarelă rulantă duce la celelalte niveluri, unde sunt puse în scenă valorile mărcii de digitalizare, design, performanță și sustenabilitate.
În zona de intrare, impresia progresistă continuă fără probleme. Acolo, "Tabelul viziunilor" oferă o perspectivă asupra viziunilor Audi despre viitor. În continuare, o pasarelă rulantă duce la zonele expoziționale ale pavilionului, care sunt răspândite pe două niveluri. La primul nivel, totul se învârte în jurul concentrării mărcii pe digitalizare și design cu cele două vehicule expuse, Audi A6 e-tron concept2 și hibridul plug-in Audi A8 60 TFSI e3. Un alt punct culminant sunt stopurile digitale OLED, care arată în mod jucăuș diverse animații și ilustrează astfel posibilitățile acestei tehnologii. Reprezentând tema de design a mărcii, vor fi prezentate materiale precum Econyl eciclat , un model de lut al Audi RS e-tron GT4 și vaze imprimate 3D cu culori actuale de vopsea. Fanii mărcii pot lua acasă suveniruri ale zilei la Autostadt și la vizita la Audi House of Progress. În acest scop sunt disponibile diverse schițe de la Audi Design.
O proiecție sofisticată din punct de vedere tehnic pe tema performanței duce către al doilea nivel, unde un Audi RS e-tron GT5 complet electric reprezintă acest domeniu al mărcii. În plus, placa de surf electrică Audi e-tron foil by Aerofoils expusă aici demonstrează că mobilitatea modernă și stilul de viață merg mână în mână pentru Audi. Pentru a patra valoare a mărcii, sustenabilitatea, cei interesați de Audi vor găsi un Audi Q4 e-tron, ca exemplu de vehicul cu un ciclu de viață durabil, precum și un tabel cu informații digitale despre economia circulară și cooperările pe care Audi le promovează în sensul mobilității, care este din ce în ce mai caracterizată de sustenabilitate.
"Blogul progresului" formează un element central în rotonda pavilionului. Ecranul leagă cele două niveluri expoziționale cu zona de intrare și este vizibil din toate zonele. De asemenea, puteți citi povestea Audi e-tron prezentată aici.
"Blogul progresului" formează un element central în rotonda pavilionului. Ecranul leagă cele două niveluri expoziționale cu zona de intrare și este vizibil din toate zonele. De asemenea, puteți citi povestea Audi e-tron prezentată aici.
Vizitatorii dau în mod repetat peste „Blogul progresului” în timp ce fac turul pavilionului. Nu este doar spațial un element central în rotonda pavilionului. Ecranul gigantic leagă ambele niveluri expoziționale de la etajul superior cu nivelul de intrare și este vizibil din toate zonele. Fluxul de știri este alimentat în timp real cu subiectele zilnice ale mărcii. În cele din urmă, o instalație de social media oferă posibilitatea de a lua loc pe bancheta din spate a unui vehicul concept din familia Audi Sphere. Ceea ce rămâne după vizita la Audi House of Progress este o experiență intensă și captivantă, digitală și haptică a mărcii – simțind-o înainte în Autostadt Wolfsburg.