Audi Sport întruchipează pasiunea pe care dorim să v-o insuflăm zi de zi. Audi Sport înseamnă design fascinant, tehnologie auto excelentă și materiale rafinate. Audi Sport asigură performanțe ridicate și dinamism accentuat, la nivelurile specifice mărcii cu patru inele.
Plus multe altele. De la modelele incitante din gamele R și RS, la Audi Motorsport și numeroase articole din gama Audi Sport collection, plus variate posibilități de personalizare, precum cele oferite de Audi exclusive și Audi Sport performance parts.
Sub umbrela mărcii Audi Sport am cumulat competențele sportive ale mărcii Audi: fie în activitățile de motorsport pentru echipele de fabrică sau cele de clienți sau în modelele noastre de înalte performanțe. Adrenalina atinge cote maxime în toate ariile. Audi Sport face uz de competențele dobândite în motorsport pentru a crea tehnologii inovatoare pentru producția sa de serie. Cu pasiune fără egal, pentru un dinamism extraordinar. Marca Audi Sport include cele mai pasionale discipline; de la modelele gamelor R și RS, la modelele dedicate echipelor de clienți din motorsport și cele dedicate echipelor de fabrică.
Echipele de uzină
Încă din 1981, Audi Sport reprezintă ”Vorsprung durch Technik” în motorsport-ul internațional. Fie în campionatele mondiale de raliu, la Pikes Peak, în DTM, GT-Sport sau cu prototipurile Le Mans: Audi și-a adus toate proiectele de motorsport la îndeplinire cu numeroase victorii și cu titluri importante. În prezent, Audi se implică în motorsport în Formula E, DTM și pentru echipele de clienți. Iar de know-how-ul dobândit în raliuri, profită apoi și modelele de serie din gama Audi Sport.
Avans prin motorsport
Audi înfruntă una dintre cele mai mari provocări existente în motorsport: marca cu patru inele se aliniază pentru prima dată la startul renumitului Raliu Dakar, cu un prototip inovator, ce beneficiază de un concept alternativ de propulsie care îmbină pentru prima dată propulsia electrică cu o bateria de înaltă tensiune și un convertor de energie ultra-eficient. Raliul de anduranță reprezintă vârful de lance al activității pe care fabrica o desfășoară direct în aria motorsport-ului.
Șase pentru pista de curse
Multe dintre modelele de curse din istoria de peste 30 de ani scrisă de Audi Sport sunt astăzi considerate a fi simboluri iconice. În prezent, gama începe de la modelul Audi RS 3 LMS din categoria TCR și se extinde până la bolidul futurist Audi e-tron FE06, cu care Audi Sport participă în Formula E pentru a-și sublinia competențele în domeniul mobilității electrice. Și toate aceste automobile de înalte performanțe au ceva în comun: ADN-ul Audi Sport.
Designul sculptural conciliază în manieră echilibrată proporțiile dinamice de gran turismo ale automobilului, cu caracteristicile sale inconfundabile, specifice modelelor RS.
Intenția de reinterpretare a esenței automobilului se arată și în designul purist, inspirat din performanțele aerodinamice de vârf. Iar luxul avangardist crește intensitatea emoțională extraordinară, pe care cel de la volan o simte când conduce acest automobil fascinant. Aceste lucruri sunt semnalate clar de către emblemele RS cu rombul roșu. Puterea pusă la dispoziție de Audi RS e-tron GT cu tracțiunea sa integrală electrică quattro este pur și simplu impresionantă. Cu cele două motoare, unul montat pe puntea față și celălalt pe puntea spate, automobilul generează o putere totală de 440 kW.
Audi RS 3 Limuzină asigură performanțe impresionante pe toată linia. Designul marcat de forță, caracteristicile dinamice extraordinare și motorul TFSI de 2,5 litri vă vor impresiona în fiecare zi.
Aripile late și evazate în mod accentuat emană putere, iar farurile Matrix LED opționale, cu carcasele închise la culoare și cu semnătura lor digitală ”scrisă” de luminile de zi marchează clar identitatea automobilului. Impresionantă este aici și funcția Coming Home/Leaving Home, cu design specific gamei Audi RS, ce își etalează impresionant animația RS 3.
Audi RS 3 Sportback își relevă din toate perspectivele caracterul progresiv. Astfel, partea frontală impunătoare se face remarcată prin grila Audi Singleframe de la radiator, ce este foarte lată, dar are înălțimea redusă. Se evidențiază totodată și grila RS în model de fagure, ce este flancată de prizele de aer de mari dimensiuni.
RS până la cel mai mic detaliu
Pragurile laterale specifice gamei RS cu inserții negre gloss și bara de protecție RS din spate, cu difuzorul cu design exclusiv RS 3, finisat, de asemenea, în negru, conferă modelului Audi RS 3 Sportback o alură inconfundabilă.
Audi RS 4 Avant îmbină performanțele dinamice ridicate caracteristice automobilelor sport, cu utilitatea practică specifică automobilelor de familie. Designul neconvențional al acestui model nu face compromisuri în privința spațiului și totodată dă dovadă de sportivitate de înaltă clasă.
Dinamism incitant
Pachetul opțional RS-Dynamik cu care poate fi dotat Audi RS 4 Avant impresionează cu direcția dinamică, cu tracțiunea integrală quattro cu diferențial sport și cu șasiul sport RS, plus Dynamic Ride Control (DRC). Sistemul Audi drive select inclus, de asemenea, în dotarea standard conferă experiențelor dinamice o amplitudine fascinantă, încă înainte ca motorul să ajungă la viteza maximă limitată electronic la 280 km/h.
Când dinamismul pur prinde contur, din orice perspectivă ați privi, fiecare detaliu este spectaculos: de la secțiunea frontală marcantă, la profilul cu linii fluide de coupe și până la partea posterioară impunătoare. Iar totul este pus în mișcare de un motor biturbo V6 TFSI de 2,9 litri, ce generează 331 kW (450 CP). Vedeți deci bine, RS 5 Coupé2 înseamnă performanțe extraordinare, într-o formă cu adevărat impresionantă.
Dinamism reinterpretat
Din prima clipă, Audi RS 5 Coupé vă va oferi dinamismul extraordinar, tipic gamei RS. Astfel, prin intermediul ecranului tactil MMI touch, sistemul Audi Drive select vă permite să selectați alături de modurile de condus obișnuite și cele două moduri speciale RS1 și RS2, pe care le puteți configura după preferințe și le puteți apoi salva în sistemul mașinii. În acest fel veți putea activa modurile dumneavoastră personale de înaltă performanță prin simpla acționare a butonului RS-Mode de pe volan. Tracțiunea integrală quattro Plus dispune opțional de diferențialul sport și vă oferă tracțiune optimă pentru dinamism maxim și agilitate excelentă.
Audi RS 5 Sportback nu este doar un simplu automobil sport: este un automobil sport funcțional, confortabil și dinamic, de nivel premium. Elementele marcante de design specifice gamei RS promit sportivitate de rang înalt, pe care mașina o transpune pe șosele fără ezitare, grație puternicului motor 2,9 V6 Biturbo și a tracțiunii integrale quattro.
Putere și control
Sprint rapid și precizie: iată ce vă oferă tracțiunea integrală permanentă quattro cu diferențial sport și transmisia tiptronic cu reglaje sportive și 8 trepte. Audi RS 5 Sportback își menține mereu ținuta fermă pe șosea, iar aceasta se datorează, de asemenea, șasiului sport RS. Și mai mult dinamism și mai multă stabilitate vă oferă șasiul sport RS plus cu Dynamic Ride Control (DRC).
Căutați mașina optimă pentru întâlnirile de afaceri, dar și pentru excursiile cu familia? Soluție se numește Audi RS 6 Avant. Sportiva de performanță vă oferă un design fără de compromis, însoțit de numeroase calități practice în viața de zi cu zi. Se mai numește și dragoste la prima conducere.
Personalitate puternică: designul exterior.
Audi RS 6 Avant se face remarcat prin numeroasele sale detalii specifice gamei RS. De pildă din perspectiva posterioară atrag atenția bara de protecție RS, inserția RS a difuzorului și eleronul dinamic de la nivelul plafonului. Caroseria lățită, cu pasajele evazate ale roților, atât în față cât și în spate, grila Audi Singleframe fără cadru, bara de protecție RS și prizele de aer laterale compun toate un design de ansamblu impunător, specific gamei sportive RS.
Audi RS 6 Avant performance se ridică la înălțimea numelui său, căci pentru a accelera de la 0 la 100 km/h are nevoie de numai 3,4 secunde, datorită motorului său V8 Biturbo TFSI de 4 litri, ce generează 463 kW.
Performanțe incitante
Audi RS 6 Avant performance va aduce performanțe dinamice extreme în viața dumneavoastră. Plăcerea condusului este garantată de șasiul sport RS Plus opțional cu Dynamik Ride Control (DRC) și pachetul opțional Dynamik RS Plus ce crește viteza maximă la 305 km/h.
Neîmblânzit și aprig sau estetic și rafinat? Cu Audi RS 7 Sportback nu mai trebuie să faceți compromisuri. Liniile sale elegante de design, specifice unui coupe, învăluite în Roșu Tango focos, îmbracă puterea năvalnică a motorului V8 TFSI. Tehnologia inovatoare întâlnește dinamismul intuitiv. Veți savura din plin fascinația ce ia naștere din absența compromisurilor.
Extraordinar. De la prima privire.
Cu linia sportivă a plafonului său, Audi RS 7 Sportback atrage imediat toate privirile. Oriunde și-ar face apariția. Umerii săi lați, ”privirea” strălucitoare și fascinantă, firea neîmblânzită, designul său marcant - toate dau naștere unui automobil ce convinge din prima clipă. Arhitectura lată, specifică gamei RS, banda LED și grila Singleframe lată sunt expresii marcante ale performanțelor extraordinare ale acestui automobil.
Parametri de performanță impresionanți: motorul V8 Biturbo TFSI de 4,0 litri, cu 463 kW. Astfel, sportiva poate accelera în doar 4,1 secunde de la 0 la 100 km/h.
Performanțe incitante
Audi RS 7 Sportback performance aduce performanțe dinamice extreme în viața dumneavoastră. Plăcerea condusului este garantată de șasiul sport RS Plus opțional cu Dynamik Ride Control (DRC) și pachetul opțional Dynamik RS Plus, ce crește viteza maximă la 305 km/h.
Noul SUV compact cu performanțe de excepție se numește Audi RS Q3. Designul său atletic este îmbinat cu utilitatea sa practică excelentă în viața dumneavoastră de zi cu zi, iar legendarul motor 2,5 TFSI asigură plăcerea condusului, susținut totodată de tracțiunea integrală quattro.
Își scrie propriile sale reguli
Limbajul individualizat de design ce caracterizează Audi RS Q3 oglindește performanțele automobilului și în plan vizual. Iar partea posterioară a modelului Audi RS Q3 asigură o încheiere pe măsură, cu bara RS cu difuzor și cu terminațiile ovale mari, finisate în negru, ale sistemului de evacuare, plus eleronul RS. Bara RS de protecție, în combinație cu grila Singleframe neagră îi conferă și părții frontale o alură deosebit de dinamică.
Elementele Audi RS îi adaugă modelului SUV-coupé crossover compact Audi RS Q3 Sportback tușe dinamice și atletice. Mai mult, performanțele mașinii sunt pe măsura designului, datorându-se, în mare parte și motorului 2,5 TFSI de 294 kW (400 CP).
Evident diferit
Audi RS Q3 Sportback își arată de la prima privire performanțele, inclusiv cu o încheiere pe măsură: bara RS din spate cu difuzor și blade-urile orizontale negre, plus eleronul RS. În partea din față se fac remarcate barele RS de protecție, precum și grila Singleframe neagră de la radiator.
Vârful gamei TT, creat de Audi Sport: putere neîmblânzită, design de netrecut cu vederea și stabilitate extraordinară pe șosea, plus caracteristici dinamice la nivel de motorsport - Audi TT RS Coupé.
Sportivul de înaltă performanță
Inima modelului Audi TT RS Coupé poate fi găsită sub capota din față și ia forma motorului 2,5 TFSI cu cinci cilindri dispuși în linie. Cei 294 kW (400 CP) și cuplul de 480 Nm accelerează mașina fără ezitare de la 0 la 100 km/h în doar 3,7 secunde. Viteza maximă standard este de 250 km/h, pe care opțional puteți să o creșteți la 280 km/h.
Fie cu plafonul deschis sau închis: Audi TT RS Roadster va da naștere, fără doar și poate, unor pasiuni de neuitat, datorită performanțelor sale dinamice extraordinare, completate cu o manevrabilitate extrem de dinamică. Un roadster sport fără egal, pentru plăcerea de zi cu zi a condusului.
Sprintul de la 0 la 100 km/h durează doar 3,9 secunde, grație puterii enorme de 294 kW (400 CP), generate de motorul 2,5 TFSI cu cinci cilindri dispuși în linie și cu un sunet ce vă va accelera bătăile inimii. Transmisia S tronic cu 7 trepte inclusă în dotarea standard oferă o trecere extrem de rapidă și de cursivă prin trepte.
Bucurați-vă de senzații cum doar un adevărat automobil sport vi le poate oferi, opțional cu șasiul sport Performance, cu bara stabilizatoare din fibră de carbon și cu frâne ceramice.
Adrenalină pură.
Audi R8 Coupe V10 performance RWD este dotat cu un motor 5,2 FSI aspirat natural (consum combustibil în regim mixt: 12,9 l/100 km; emisii de CO₂ în regim mixt: 295-294 g/km) și impresionează cu puterea sa enormă de 419 kW (570 CP) și cu tracțiunea pe puntea spate. Astfel automobilul accelerează în doar 3,7 secunde de la 0 la 100 km/h.
Prizele enorme de aer și grila Singleframe lată din față, linia tensionată a profilului ce sugerează puterea motorului central de 456 kW (620 CP), difuzorul instalat în poziție înaltă în spate: R8 Coupé V10 performance quattro impresionează din toate perspectivele.
Performanțe mai ridicate, mai multă putere. Pe scurt: Audi performance
Inima modelului Audi R8 Coupé V10 performance quattro bate între punți. Este vorba de motorul V10 aspirat. În varianta performance, propulsorul dispune de un plus de 36 kW, generând astfel 456 kW (620 CP). Astfel, sprintul de la 0 la 100 km/h este scurtat de la 3,4 la 3,1 secunde și viteza maximă este crescută cu 7 km/h, de la 324 la 331 km/h. Diferența se observă clar și la cuplu: cei 580 Nm pot fi accesați la 6.500 rot/min.
Sistemul complet automatizat al plafonului vă permite să decapotați automobilul în doar 50 de secunde, chiar și atunci când conduceți la viteze de până la 50 km/h.
În numele performanței
Audi R8 Spyder V10 performance RWD cu motorul său aspirat FSI de 5,2 litri generează 419 kW (570 CP), ce antrenează exclusiv puntea spate (Consum combustibil mixt: 13,0 l/100 km; emisii CO₂ mixte: 298-297 g/km), pentru a vă încânta și fascina cu puterea sa enormă și cu sprintul de doar 3,8 secunde de la 0 la 100 km/h.
Cu puterea sa de 456 kW (620 CP), R8 Spyder V10 performance quattro este un reper legendar pentru sportivitate și design, pe care îl veți savura din plin, mai ales când îl veți conduce decapotat.
Performance înseamnă a fi mereu cu un pas mai departe
Inima modelului Audi R8 bate între cele două punți, luând forma motorului V10 aspirat. În varianta performance, propulsorul dispune de un plus de 37 kW, generând astfel la 456 kW (620 CP). Astfel, sprintul de la 0 la 100 km/h este scurtat de la 3,5 la 3,2 secunde și viteza maximă este crescută cu 7 km/h, de la 322 la 329 km/h. Diferența se observă clar și la cuplu: cei 580 Nm pot fi accesați la 6500 rot/min. Eleronul din material plastic ranforsat cu fibră de carbon al modelului R8 Spyder V10 performance quattro este un semn exterior clar al performanțelor interioare.