Audi Logo
Audi
Tehnologie
O experiență specială

O experiență specială

Audi oferă echipamente care fac vehiculele speciale, cum ar fi tracțiunea integrală quattro. Și, cu Audi driving experience¹, există și un format pentru a experimenta performanța acestuia. Potrivit managerului de proiect, Christopher Broeker, ar trebui să le încercați pe amândouă.

Text: Patrick Morda – Foto: Robert Fischer – Timp de citire: 5 min

Audi RS e-tron GT: consum de energie (mixt1) în kWh/100 km: 20,25-22,5 Emisii de CO₂ (mixt1) în g/km: 0 Pentru vehicul, numai valorile consumului și emisiilor sunt disponibile conform WLTP și nu conform NEDC.

Christopher Broeker se asigură că toți clienții Audi, când se află la volanul unui Audi RS e-tron GT, de exemplu, au experiențe de conducere impresionante în cadrul unui Audi driving experience². O componentă esențială în acest sens și, pentru el, o caracteristică specială a Audi, este tracțiunea integrală quattro.

Christopher Broeker se asigură că toți clienții Audi, când se află la volanul unui Audi RS e-tron GT, de exemplu, au experiențe de conducere impresionante în cadrul unui Audi driving experience². O componentă esențială în acest sens și, pentru el, o caracteristică specială a Audi, este tracțiunea integrală quattro.

„Când eram copil și mergeam cu părinții mei la un muzeu, pentru mine era întotdeauna interesant atunci când puteam apăsa pe ceva sau mișca ceva. Așa este și acum.” Și exact asta, spune Christopher Broeker, definește din punctul său de vedere Audi driving experience² (pe scurt: ADE): testarea – a propriilor abilități de conducere și a tehnologiilor și modelelor Audi. De aproximativ unsprezece ani, Broeker este manager de proiect la ADE². „Îmi face pur și simplu plăcere să fiu în contact cu oamenii la evenimente, să primesc feedback.” Dar, spune el, aceasta este doar o parte mai mică a muncii: este nevoie în principal de organizare, pregătire și muncă în echipă pentru cele peste o mie de zile de evenimente și manifestări pe an. „Standardele de perfecțiune și calitate pe care le avem pentru vehiculele Audi se aplică și pentru experiențele noastre.”

După formarea și studiile în domeniul evenimentelor și turismului, Christopher Broeker lucrează de unsprezece ani la Audi, unde este manager de proiect la Audi driving experience¹.

Gestionarea sistemului de tracțiune integrală quattro este integrată în sistemul dinamic de conducere Audi drive select. În Audi RS e-tron GT, acesta include patru moduri: confort, automat, dinamic și individual.

După formarea și studiile în domeniul evenimentelor și turismului, Christopher Broeker lucrează de unsprezece ani la Audi, unde este manager de proiect la Audi driving experience¹.

Gestionarea sistemului de tracțiune integrală quattro este integrată în sistemul dinamic de conducere Audi drive select. În Audi RS e-tron GT, acesta include patru moduri: confort, automat, dinamic și individual.

Sarcina noastră este, de asemenea, să explicăm cum sunt interconectate și cum funcționează sistemele vehiculului.
Christopher Broeker

În cele din urmă, ar trebui să existe multe fețe mulțumite. „Uneori, se poate vedea pe fețele participanților că anumite manevre de conducere, dinamica pe care o poți experimenta, de exemplu, în Audi RS e-tron GT, nu le sunt familiare”, zâmbește Broeker. Sub îndrumare profesională și pe teren îngrijit, puteți și trebuie să vă depășiți propriile limite la Audi driving experience2 . Există, de asemenea, un aspect de siguranță în asta, știe Broeker. „Mai ales în sesiunile noastre de antrenament de iarnă, efectul de învățare este grozav.” Nu este vorba doar despre accelerație și viteză, ci despre simț și experiență. „Vehiculele de astăzi oferă din ce în ce mai multă tehnologie și funcții – sarcina noastră este, de asemenea, să explicăm participanților ce poate face de fapt un astfel de vehicul în condiții reale și cum sunt conectate sistemele.” Testarea, experimentarea, simțirea, parcurgerea traseelor în diferite contexte, toate acestea, spune Broeker, te ajută să progresezi. „Ce se schimbă și cum se simte atunci când, de exemplu, în Audi drive select, treci prin diferitele moduri de reglare? Ce face tracțiunea integrală quattro atât de specială sau cum stai corect la volan?”

Contururile largi, musculoase, așa-numitele quattro blisters deasupra pasajelor roților, vizualizează tracțiunea integrală în design și amintesc de Audi original quattro.

Audi driving experience2 oferă peste 1000 de zile de evenimente pe an. Un punct culminant personal pentru Christopher Broeker: conducerea pe gheață.

Contururile largi, musculoase, așa-numitele quattro blisters deasupra pasajelor roților, vizualizează tracțiunea integrală în design și amintesc de Audi original quattro.

Audi driving experience2 oferă peste 1000 de zile de evenimente pe an. Un punct culminant personal pentru Christopher Broeker: conducerea pe gheață.

În cadrul unei experiențe Audi driving experience², trăiești adevărate momente de revelație. Adesea, acestea au legătură cu performanța tracțiunii integrale quattro.
Christopher Broeker

Experimentarea tracțiunii quattro, spune Broeker, este întotdeauna impresionantă. Chiar și pentru participanții care conduc un model Audi cu tracțiune quattro în viața privată. „În traseul nostru off-road, se poate vedea concret cum funcționează tehnologia. Există locuri unde o roată pierde intenționat contactul cu solul. Dacă te uiți din exterior, observi că roata suspendată nu mai este antrenată, dar celelalte da. „Acest lucru provoacă întotdeauna un moment de revelație. Chiar și pentru mine.” Momentul său personal quattro este atunci când conduce iarna pe zăpadă abundentă. „Sunt mult timp pe drum cu Audi driving experience¹ în cadrul evenimentelor Audi pentru sporturile de iarnă. Apreciez foarte mult faptul că pot avea încredere în tracțiunea quattro, de exemplu, în Audi RS e-tron GT complet electric. Simți imediat cât de bine reglează sistemul forțele de tracțiune și le distribuie între roți.” Oferta Audi driving experience¹ se îndreaptă tot mai mult către mobilitatea electrică. „Consider că avem o contribuție importantă în a face această formă de mobilitate, încă relativ nouă, mai populară.” Și, astfel, cercul se închide, deoarece acest lucru se realizează cel mai bine experimentând accelerația spectaculoasă a unui Audi RS e-tron GT și înțelegând interacțiunea tehnologiilor – pe scurt: testând și trăind experiența.

Experiența quattro inclusă

Asigură momente de durată: Audi RS e-tron GT complet electric combină un grad ridicat de utilizare de zi cu zi și ADN-ul inconfundabil de design Audi cu performanțe electrice impresionante. Tracțiunea integrală permanentă Quattro este echipată standard. Descoperiți sportivul și elegantul Gran Turismo.

  1. Valorile declarate ale consumului și ale emisiilor au fost determinate în conformitate cu metodele de măsurare prevăzute de lege. La 1 ianuarie 2022, ciclul de încercare WLTP a înlocuit complet ciclul de încercare NEDC, astfel încât nu sunt disponibile valori NEDC pentru vehiculele nou omologate după această dată. Informațiile nu se referă la un singur vehicul și nu fac parte din ofertă, ci sunt utilizate doar în scopuri de comparație între diferitele tipuri de vehicule. Echipamentele și accesoriile suplimentare (piese suplimentare, format de anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, cum ar fi greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica și, pe lângă condițiile meteorologice și de trafic, precum și comportamentul individual de condus, pot influența consumul de combustibil, consumul de energie, emisiile de CO₂ și valorile performanței de conducere ale unui vehicul. Datorită condițiilor de testare mai realiste, valorile consumului de combustibil și emisiilor de CO₂ măsurate conform WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Prin urmare, pot exista modificări corespunzătoare ale impozitării vehiculelor începând cu 1 septembrie 2018. Pentru mai multe informații despre diferențele dintre WLTP și NEDC, consultați www.audi.ro/wltp.
  2. Pregătirea Audi pentru experiența de conducere descrisă în text a avut loc pe o pistă închisă, sub îndrumarea instructorilor profesioniști. Tehnicile de conducere practicate în cadrul cursurilor de formare pot fi utilizate în traficul rutier numai în măsura în care sunt compatibile cu Legea privind circulația rutieră.