Text: Bernd Zerelles – Foto: AUDI AG, Robert Fischer – Timp de citire: 3 min
Inelele Audi reproiectate, bidimensionale, reflectă claritatea noii identități corporative Audi. Inelele sunt complet lipsite de crom și sunt contrastante în alb și negru. Albul distinctiv este încorporat într-un corp de sticlă negru, plutitor, oferindu-i astfel o strălucire și mai mare. Datorită iluminării optice prin alb, inelele au un aspect plat, de înaltă calitate, care în detaliu continuă să pară tridimensional.
Inelele Audi reproiectate, bidimensionale, reflectă claritatea noii identități corporative Audi. Inelele sunt complet lipsite de crom și sunt contrastante în alb și negru. Albul distinctiv este încorporat într-un corp de sticlă negru, plutitor, oferindu-i astfel o strălucire și mai mare. Datorită iluminării optice prin alb, inelele au un aspect plat, de înaltă calitate, care în detaliu continuă să pară tridimensional.
Clienții Audi apreciază designul progresiv și atenția la detalii în produs și design în marca lor premium de înaltă calitate. Acest lucru se reflectă în modificarea inelelor Audi de pe vehicul. André Georgi, designer la Audi, care a supervizat reproiectarea inelelor: „Mărcile puternice impresionează mai ales prin substanța produsului și elementele de marcare utilizate discret. Acest lucru a fost întotdeauna cazul la Audi, dar acum devine și mai consistent. Filozofia noastră este: Fiecare detaliu trebuie să îndeplinească un sens sau un scop.”
Pe vehicul, cele patru inele Audi sunt cele care identifică fiecare Audi atât în față, cât și în spate, și semnalizează imediat ce marcă reprezintă acest produs. Aceste inele Audi sunt acum bidimensionale și nu mai sunt tridimensionale. Georgi: „Astfel, cele patru inele par mult mai moderne și mai grafice, deși geometria lor este aproape neschimbată.”
Datorită bidimensionalității, inelele arată mult mai modern și mai grafic.
André Georgi este designer la Audi de peste 20 de ani. Inițial, el a fost responsabil pentru faruri și stopuri în designul exterior, dar din 2017 s-a concentrat pe designul interfeței interioare. El a supravegheat reproiectarea inelelor.
Cele patru inele din spate transformă un Audi într-un Audi. Designul vehiculului vorbește de la sine. Noul aspect bidimensional al inelelor se potrivește cu vremurile: acum arată mult mai modern și chiar mai grafic.
André Georgi este designer la Audi de peste 20 de ani. Inițial, el a fost responsabil pentru faruri și stopuri în designul exterior, dar din 2017 s-a concentrat pe designul interfeței interioare. El a supravegheat reproiectarea inelelor.
Cele patru inele din spate transformă un Audi într-un Audi. Designul vehiculului vorbește de la sine. Noul aspect bidimensional al inelelor se potrivește cu vremurile: acum arată mult mai modern și chiar mai grafic.
Adaptarea bidimensională nu este o reacție la tendințe efemere. Încă din 2016, ca urmare a digitalizării, la Audi au apărut inele bidimensionale. Frederik Kalisch, strateg de marcă la Audi: „Dorim să reprezentăm inelele întotdeauna în funcție de mediul utilizat. Inelele tridimensionale pe ecrane bidimensionale nu corespund cerințelor noastre tehnice și estetice. Prin urmare, nu am reprezentat inelele în lumea digitală în mod plastic. Pentru a asigura o apariție uniformă a mărcii la toate punctele de contact cu clienții, a urmat acum, împreună cu designul, procesul de reproiectare a inelelor pe vehicul.”
Un avantaj al logo-ului foarte grafic al celor patru inele: arată foarte bine bidimensional. Așadar, designerii s-au dedicat sarcinii de a transfera identitatea corporativă din domeniul digital pe vehiculele Audi. Cele patru inele trebuie să arate uniform peste tot – indiferent dacă este vorba de o revistă tipărită, ecranul unui smartphone, un banner publicitar sau pe mașină.
Clienții Audi pot alege opțional inelele Audi și în negru, cum este cazul aici, pe SUV-ul Audi Q6 e-tron2. Albul este apoi înlocuit cu un gri închis, care arată ca un negru lucios.
Clienții Audi pot alege opțional inelele Audi și în negru, cum este cazul aici, pe SUV-ul Audi Q6 e-tron2. Albul este apoi înlocuit cu un gri închis, care arată ca un negru lucios.
Pentru a asigura o identitate uniformă a mărcii, inelele vehiculului au fost reproiectate.
Următoarele caracteristici de design definesc în detaliu noile inele bidimensionale Audi: sunt în mod constant fără crom în alb și negru. Albul izbitor este încorporat într-un corp de sticlă neagră și astfel primește o strălucire și mai mare. Marginea neagră subțire din jurul inelelor creează o imagine coerentă și de înaltă calitate, indiferent de culoarea vopselei sau a grilei radiatorului. De asemenea, clienții continuă să aibă o opțiune neagră pentru noile inele Audi. Albul este înlocuit cu gri închis, care arată ca un negru lucios.
Frederik Kalisch, care a studiat designul industrial, se concentrează pe strategia de design. Din 2011, lucrează pentru Audi ca strateg de brand, cu o scurtă întrerupere.
Modelul detaliat, derivatul și denumirea tehnologică sunt acum încorporate cu laser în stâlpul B și se află astfel întotdeauna în câmpul vizual al pasagerilor la îmbarcare și debarcare. Și aici, ca peste tot pe vehicul, în viitor va fi folosit doar fontul propriu Audi, așa-numitul Audi Type.
Frederik Kalisch, care a studiat designul industrial, se concentrează pe strategia de design. Din 2011, lucrează pentru Audi ca strateg de brand, cu o scurtă întrerupere.
Modelul detaliat, derivatul și denumirea tehnologică sunt acum încorporate cu laser în stâlpul B și se află astfel întotdeauna în câmpul vizual al pasagerilor la îmbarcare și debarcare. Și aici, ca peste tot pe vehicul, în viitor va fi folosit doar fontul propriu Audi, așa-numitul Audi Type.
Odată cu reproiectarea celor patru inele, identificarea vehiculelor Audi a fost uniformizată la nivelul tuturor modelelor. Denumirea modelului, derivatului și tehnologiei se găsesc acum pe stâlpul B, deoarece acesta este proiectat în același mod la toate vehiculele, întotdeauna în două părți, în negru lucios. Pe stâlpul B, denumirea modelului este vizibilă pentru pasageri atât la urcare, cât și la coborâre. Designerul Georgi: „Inscripția de pe stâlpul B o gravăm intenționat ton pe ton. Tonul de bază este mult mai discret, dar totuși proeminent și valoros. Identificarea pe vehicul nu a devenit doar mai de calitate, ci am uniformizat și fonturile din și de pe vehicul. În viitor, va fi folosit doar fontul propriu Audi, numit Audi Type. Identificarea și designul vehiculului formează acum o unitate care se potrivește cu noua poziționare a mărcii Audi.”
Audi Q6 SUV e-tron2 este un SUV premium de dimensiuni medii, cu proporții perfecte. Raportul dintre ampatamentul lung și consolele foarte scurte formează baza pentru pachetul exterior puternic și dinamic cunoscut al modelelor Q de la Audi. Aspectul său distinctiv de SUV asigură o prezență impunătoare și în același timp sportivă. Formele moi se află într-un joc constant cu liniile și marginile caroseriei, creând un joc de umbre dinamic chiar și atunci când vehiculul este staționar.