Audi Logo
Știri
Meniu
Știri
Știri
Audi
Sustenabilitate
Încărcare rapidă la Audi charging hub München

Încărcare rapidă la Audi charging hub München

În München, încărcarea rapidă este posibilă acum și la un Audi charging hub. La deschidere, vedeta schiului Felix Neureuther a venit în vizită.

Text: Bernd Zerelles – Foto: Graeme Fordham – Timp de citire: 4 min

SQ8 Sportback e-tron: Consum de curent în regim mixt1: 25,3–28,2 kWh/100 km (WLTP); emisii de CO2 în regim mixt1: 0 g/km (WLTP) Pentru autovehicul sunt disponibile numai valorile de consum și emisii conform WLTP și nu conform NEFZ.

La Audi charging hub, patru puncte de încărcare rapidă pentru toate mărcile de mașini stau la dispoziția șoferilor din München. Parcul de încărcare se află într-o zonă mixtă, de locuit și comercială, cu numeroase posibilități pentru cumpărături.

Audi SQ8 Sportback e-tron: consum de curent (în regim mixt1) în kWh/100 km: 25,3 – 28,2; emisii de CO₂ (în regim mixt1) în g/km: 0. Pentru autovehicul sunt disponibile numai valorile de consum și emisii conform WLTP și nu conform NEFZ.

La Audi charging hub, patru puncte de încărcare rapidă pentru toate mărcile de mașini stau la dispoziția șoferilor din München. Parcul de încărcare se află într-o zonă mixtă, de locuit și comercială, cu numeroase posibilități pentru cumpărături.

Audi SQ8 Sportback e-tron: consum de curent (în regim mixt1) în kWh/100 km: 25,3 – 28,2; emisii de CO₂ (în regim mixt1) în g/km: 0. Pentru autovehicul sunt disponibile numai valorile de consum și emisii conform WLTP și nu conform NEFZ.

Și, Felix Neureuther, acum, după ce ai văzut toate astea aici, care este concluzia ta? „Este senzațional. Audi charging hub arată nemaipomenit, aici se poate încărca rapid și se utilizează baterii aflate la al doilea ciclu de viață. Așa că nici măcar nu costă prea mult. Un concept complet.” O zi din septembrie la noul Audi charging hub München. Ambasadorul de marcă Audi, Felix Neureuther, a venit la deschidere. Fostul schior profesionist conduce de mulți ani mașini complet electrice („Încerc să-mi reduc amprenta de CO₂la minimum, oriunde este posibil.”) și își încarcă modelul Audi e-tron acasă, de la propria instalație fotovoltaică de pe acoperișul casei („Când soarele strălucește peste zi, curentul trece practic direct de pe acoperiș în bateria mașinii. Asta nu poate decât să te bine-dispună.”). Când călătorește, încarcă bineînțeles la stații de încărcare rapidă HPC, căci: „Timpul este bunul nostru cel mai de preț. Și atunci când planificăm traseul, ne uităm: Care este cel mai rapid drum. De aceea, pe drum trebuie să profiți de cea mai rapidă posibilitate de încărcare.” Cel mai cunoscut schior al Germaniei completează: „Pe de altă parte, încărcarea nu trebuie să mă streseze. Aici, la Audi charging hub. lucrurile sunt foarte simple.”

Fiecare dintre cele patru puncte de încărcare furnizează până la 320 de kilowați (kW) capacitate de încărcare, din așa numite PowerCubes.

Felix Neureuther este un șofer entuziasmat de autovehicule electrice. De când Audi oferă autovehicule complet electrice, el le conduce.

Fiecare dintre cele patru puncte de încărcare furnizează până la 320 de kilowați (kW) capacitate de încărcare, din așa numite PowerCubes.

Felix Neureuther este un șofer entuziasmat de autovehicule electrice. De când Audi oferă autovehicule complet electrice, el le conduce.

La Audi charging hub, încărcarea este foarte simplă.
Felix Neureuther

Aspecte concrete despre încărcarea simplă la Audi charging hub München: Patru puncte de încărcare rapidă furnizează până la 320 de kilowați (kW) capacitate de încărcare constantă prin PowerCubes, alcătuite din baterii litiu-ion folosite ale fostelor autovehicule de cercetare și care parcurg o a doua etapă a vieții, ca acumulatori-tampon. La acest Audi charging hub pot încărca autovehicule electrice ale tuturor mărcilor. Șoferii de Audi profită însă de condiții mai avantajoase. În funcție de contractul de încărcare, aceștia plătesc începând cu 0,35 euro per kWh (versiunea octombrie 2023) și pot rezerva în avans unul dintre cele patru puncte de încărcare cu ajutorul smartphone-ului și al aplicației myAudi. Utilizatorii străini care folosesc opțiunea de încărcare ad-hoc plătesc 0,50 Euro per kWh (versiunea octombrie 2023), fie prin card de credit, Apple Pay sau Google Pay.

Felix Neureuther din Garmisch-Partenkirchen este cel mai de succes schior profesionist german. După cariera sa activă, el a înființat o fundație proprie care se ocupă de promovarea mișcării și sănătății în rândurile copiilor și tinerilor.

Șoferii de Audi pot rezerva în prealabil unul dintre cele patru puncte de încărcare, prin smartphone și aplicația myAudi. Aceștia plătesc, în funcție de contract, începând cu 0,35 euro per kWh (versiunea octombrie 2023).

Felix Neureuther din Garmisch-Partenkirchen este cel mai de succes schior profesionist german. După cariera sa activă, el a înființat o fundație proprie care se ocupă de promovarea mișcării și sănătății în rândurile copiilor și tinerilor.

Șoferii de Audi pot rezerva în prealabil unul dintre cele patru puncte de încărcare, prin smartphone și aplicația myAudi. Aceștia plătesc, în funcție de contract, începând cu 0,35 euro per kWh (versiunea octombrie 2023).

Realitate augmentată în aplicația Audi charging hub

La Audi charging hub Nürnberg, Audi testează în cadrul unui proiect-pilot alături de Vodafone o nouă aplicație de realitate augmentată: cu smartphone-ul în mână se poate explora Audi charging hub din Nürnberg și, în cinci puncte de interes diferite pot fi găsite informații suplimentare. Aplicația demonstrează, de exemplu, cum ajunge curentul în mașini prin intermediul bateriilor aflate la al doilea ciclu de viață. În plus, prezintă diferite autovehicule Audi virtuale. Utilizatorii profită de asemenea de o ofertă largă de medii digitale, pe care le pot utiliza gratuit în timpul procesului de încărcare.

Aici pot folosi în mod util timpul de încărcare.
Felix Neureuther

Locația din Zielstattstraß, din cartierul münchenez Obersendling se află într-o zonă mixtă, de locuit și comercială, înconjurată de numeroase posibilități atrăgătoare pentru cumpărături, restaurante și cafenele, precum și oferte pentru sport și timpul liber. Felix Neureuther este încântat: „Este ideal dacă îmi pot folosi în mod util timpul de încărcare, pentru a face aici cumpărături sau a merge cu copiii la locul de joacă al grădinii de vară aflate în apropiere. În special atunci când călătorești alături de familie, este minunat să le poți oferi copiilor o pauză de mișcare în afara mașinii, pe durata încărcării. Astfel, poți pleca mai departe de două ori mai relaxat. Știu cum este, cei trei copii mici ai noștri au nevoie de foarte multă mișcare.“ Iar locația parcului de încărcare din München mai punctează și la un alt capitol. Este amplasat ideal, pe drumul din nordul Germaniei, spre munții din sud. Turiștii care vor să treacă de München, mai departe, spre Austria sau Italia, găsesc Audi charging hub la 850 de metri distanță de Mittlerer Ring din sud (tunelul Heckenstaller, ieșirea Passauer Straße) – sau, cum îl definește Felix Neureuther, originar din Garmisch, făcând cu ochiul: „La nici cinci minute de capătul autostrăzii „mele” spre Garmisch. Pe drumul spre Garmisch, în vacanța de schi sau de drumeții, aici mai poți încărca o dată complet mașina și poți cumpăra provizii.” Cu zâmbetul său poznaș tipic, urcă în modelul său Audi complet electric și pornește spre casă. A, da: de încărcat a încărcat numai pentru poză. Distanța Garmisch–München–Garmisch nu reprezintă niciun fel de provocare pentru autonomia modelului Audi.

Noul Audi charging hub München se află în cartierul Obersendling, în apropiere de Mittlerer Ring sudic. Spațiile verzi din jur oferă și posibilități pentru sport și timp liber, precum și un loc de joacă pentru copii.

Noul Audi charging hub München se află în cartierul Obersendling, în apropiere de Mittlerer Ring sudic. Spațiile verzi din jur oferă și posibilități pentru sport și timp liber, precum și un loc de joacă pentru copii.

Plăcere triplă la volan

Trei motoare electrice îi conferă modelului Audi SQ8 Sportback e-tron2 un dinamism impresionant. Acestea permit accelerarea de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde. Pe lângă tracțiunea integrală complet electrică quattro, mai există și sistemul electric Torque Vectoring cu distribuție activă și complet variabilă a cuplului către puntea spate – pentru mai multă tracțiune și stabilitate. Sistemul adaptiv air suspension sport îmbunătățește și mai mult dinamica mașinii.

  1. Valorile pentru consum și emisii au fost determinate conform procedurilor de măsurare prevăzute prin lege. La 1 ianuarie 2022, ciclul de testare WLTP a înlocuit complet ciclul de testare NEFZ, astfel încât pentru autovehiculele cu omologare de tip după această dată nu există valori NEFZ. Datele nu se referă la un anumit autovehicul și nu constituie parte componentă a ofertei, ci servesc doar la comparația diferitelor tipuri de autovehicul. Echipările suplimentare și accesoriile (componente anexe, formatul anvelopelor etc.) pot modifica parametri relevanți ai autovehiculului, ca de ex. greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica și, pe lângă condițiile meteo și de trafic, precum și de comportamentul de rulare individual, pot influența consumul de combustibil, consumul de curent, emisiile de CO₂ și valorile de performanță ale unui autovehicul. Ca urmare a condițiilor de verificare realiste, valorile pentru consum de combustibil și emisii de CO₂ măsurate conform WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Astfel, începând cu 1 septembrie 2018, pot apărea modificări în ceea ce privește impozitarea autovehiculelor. Găsiți informații suplimentare despre diferențele dintre WLTP și NEFZ la adresa www.audi.ro/wltp.
  2. Audi SQ8 Sportback e-tron: Consum de curent (în regim mixt¹) în kWh/100 km: 25,3–28,2; emisii de CO₂ (în regim mixt¹) în g/km: 0. Pentru autovehicul sunt disponibile numai valorile de consum și emisii conform WLTP și nu conform NEFZ.