Căutarea extinsă POI (Point of Interest) din Audi Multi Media Interface (MMI) conectează magazinele de-a lungul traseului cu vehiculele Audi și aduce conținut live pe ecran.
Text: AUDI AG - Foto: 4screen, AUDI AG - Timp de citire: 2 min
După confirmarea activă a punctelor de interes, în MMI apare o pagină detaliată cu oferta specială. Codul QR afișat poate fi scanat cu smartphone-ul pentru a accesa oferta la punctul de interes.
După confirmarea activă a punctelor de interes, în MMI apare o pagină detaliată cu oferta specială. Codul QR afișat poate fi scanat cu smartphone-ul pentru a accesa oferta la punctul de interes.
O ofertă premium de spălare a vehiculelor, o cafea gratuită, o ofertă specială hotelieră: Șoferii Audi care utilizează pachetul de infotainment Audi connect¹ au acces la oferte speciale din zonele benzinăriilor, parcării, magazine, cafenea și fast service, restaurante, supermarketuri și modă, stil de viață și călătorii prin intermediul funcției de căutare a sistemului de navigație încorporat. La cerere, aceștia pot utiliza interfața multimedia (MMI) pentru a primi oferte relevante și bazate pe locație și informații extinse de la peste 70 de parteneri selectați în aproximativ 200.000 de locații. Căutarea extinsă a locației completează conținutul de infotainment existent (cum ar fi informații despre prețul combustibilului, stația de încărcare sau disponibilitatea locurilor de parcare) al Audi MMI. Clienții Audi pot selecta dintr-un număr mare de locații, așa-numitele puncte de interes (POI), în căutare prin intermediul ecranului tactil și pot naviga către acestea. Odată cu extinderea punctului de interes, în vehicul sunt furnizate informații și oferte exclusive despre aceste locuri. Dacă o acțiune a fost stocată pentru un punct de interes, simbolul „Special” indică acest lucru. Utilizatorii pot decide apoi dacă doresc să vadă campania sau să nu viziteze ecranul de detalii. Avantajele pentru clienții Audi pe pagina de detalii a unui punct de interes sunt multiple: veți primi informații mai actualizate și mai detaliate despre servicii, cum ar fi intrările accesibile pentru scaune cu rotile, disponibilitatea WiFi sau accesul la stațiile de încărcare la punctul de interes. Actualizările informațiilor de serviciu sunt disponibile online și nu depind de actualizările hărților de navigație. Și, ca un bonus suplimentar, campaniile actuale ale partenerilor de afaceri afiliați sunt afișate în timp real. Dacă sunt disponibile în promoție, codurile QR afișate pot fi scanate cu un smartphone pentru a accesa oferte speciale sau vouchere la punctele de interes selectate. Ecranul detaliat poate fi accesat numai când staționezi – nu în timpul conducerii. Căutarea avansată a punctelor de interes este disponibilă în prezent în Austria, Belgia, Franța, Germania, Marea Britanie (inclusiv Irlanda de Nord), Irlanda, Italia, Țările de Jos și Spania.
¹Pentru mai multe informații despre Audi connect, vă rugăm să vizitați www.audi.com/connect și să contactați partenerul Audi.
homas Bayerl este responsabil pentru căutarea extinsă de locații la Audi. Serviciul digital oferă clienților Audi oferte atractive de-a lungul traseului și îi conectează mai bine cu mediul înconjurător. Cinci întrebări pentru Bayerl despre căutarea extinsă de puncte de interes.
Thomas Bayerl este responsabil pentru noul serviciu POI Search Extended al Audi.
Ce oferte speciale primesc clienții Audi în campaniile extinse de căutare POI? Ofertele pot fi foarte diverse, în prezent puteți găsi, de exemplu, spălătorii auto la preț redus, oferte de cazare la hotel etc. De când serviciul a fost lansat în noiembrie 2022, au existat peste 50 de campanii diferite.
Cine furnizează conținutul campaniilor? Partenerii noștri de afaceri, cum ar fi supermarketuri, benzinării, restaurante etc. își creează ofertele. Le verificăm și abia apoi campaniile sunt transferate către Audi MMI. De exemplu, la hub-urile de încărcare Audi se poate rezerva un loc de încărcare – astfel îmi pot planifica mai bine oprirea.
Stimulentele pot fi marcate și utilizate mai târziu? Campaniile pot fi utilizate pe durata desfășurării lor. În prezent, nu este posibilă marcarea ofertelor. Cu toate acestea, locațiile pot fi salvate ca setare implicită a sistemului de navigație.
Primești reclame nedorite sau notificări pe ecran atunci când utilizezi căutarea avansată a punctelor de interes? Nu. Pentru a afișa campaniile, clienții trebuie să acceseze proactiv ecranul de detalii. Reclamele nu sunt afișate nesolicitat în Audi MMI. În plus, funcția de căutare avansată a punctelor de interes poate fi blocată și prin setările MMI.
Clienții pot utiliza și aplicația my Audi pentru a căuta locații cu oferte disponibile? POI Search Extended este disponibil numai în pachetul de infotainment Audi connect al vehiculului. Căutarea poate fi utilizată și fără a vă conecta la my Audi Account.
Interiorul progresist al Audi Q4 e-tron se caracterizează prin inovații tehnologice și funcționalitate. Audi virtual cockpit este la fel de standard ca și MMI navigation plus. Sistemul poate fi extins cu serviciile și funcțiile Audi connect. Astfel, serviciile Audi connect vă sprijină în planificarea călătoriilor și a rutelor înainte, în timpul și după călătorie – în vacanță, în călătorii de afaceri sau excursii de weekend.