Audi Logo

Noile modele Audi A5 e-hybrid se fac remarcate printr-un caracter deosebit de dinamic, cu eficiență ridicată și o autonomie electrică mare

  • Audi oferă atât modelul cu caroserie Avant, cât și pe cel cu caroserie Sedan în variantă e-hybrid quattro*, cu putere de până la 270 kW
  • Eficiență crescută și putere disponibilă mai mare, datorită bateriei de înaltă tensiune cu capacitate crescută, cu o densitate de energie mai ridicată, plus o strategie mai inteligentă de recuperare a energiei
  • Sistemul inteligent de management al sistemului hibrid de propulsie asigură strategia optimă de operare și o autonomie electrică de până la 110 kilometri

Ingolstadt, 25 martie 2025 - Construit pe baza platformei premium pentru motoare cu ardere internă, noul Audi A5 adaugă acum noi membri în familia sa. Astfel, Audi oferă acum în premieră în gama A5, alături de modelele echipate exclusiv cu motor cu ardere internă, și două noi automobile electrice plug-in cu câte două variante de putere fiecare. Clienții vor beneficia în acest fel de un nivel și mai ridicat de confort, precum și de inovații tehnice avansate pentru nevoile lor cotidiene de mobilitate. De asemenea, noua generație de baterii de înaltă tensiune impresionează cu o capacitate crescută cu circa 45 de procente, iar autonomia electrică de până la 110 kilometri se datorează, printre altele, performanțelor crescute ale sistemului de recuperare a energiei de frânare.

Cu noua sa familie de modele A5, Audi a intrat în următorul capitol al istoriei sale de succes din segmentul autoturismelor de talie medie, modelele A5 făcându-se remarcate acum cu un limbaj de design și mai spectaculos, cu tehnologie de propulsie cu motoare cu ardere internă de ultimă oră, precum și cu un nou concept de operare. Noile modele hibride plug-in din gama A5 le oferă clienților o flexibilitate și mai crescută, plus eficiență și mai ridicată. Iar pentru ca modelele hibride plug-in să fie și mai ușor de recunoscut, Audi introduce începând de acum denumirea e-hybrid pentru modele cu acest tip de tehnologie de propulsie. „Ca parte a strategiei noastre de produs, în 2025 ne extindem semnificativ gama de modele hibride plug-in”, a explicat președintele Consiliului de Administrație Audi, Gernot Döllner. „Oferind putere de până la 270 kW, noua noastră generație de modele hibride plug-in răsfață clienții cu experiențe sportive și totodată confortabile, la care adaugă, de asemenea, un echilibru armonios între performanțe avansate și eficiență ridicată.” Geoffrey Bouquot, membru al Consiliului de Administrație AUDI AG, responsabil pentru Dezvoltare Tehnică, adaugă: „Extinderea autonomiei electrice a noilor noastre hibride plug-in le permite clienților noștri să parcurgă majoritatea călătoriilor lor zilnice folosind propulsia electrică. Tehnologia noastră de propulsie hibridă îmbină optim ceea ce are mai bun de oferit fiecare dintre cele două sisteme de propulsie, oferind, totodată ,un grad ridicat de flexibilitate în cotidian. Iar e-hybrid, noua denumire aleasă pentru acest sistem, face ca motorizarea să poată fi identificată instantaneu.”

Modelele Audi A5 Avant e-hybrid quattro* și Audi A5 Sedan e-hybrid quattro* sunt fiecare disponibile în 2 variante de putere: cu 220 și 270 kilowați. Noile modele sunt puse în mișcare de un motor 2,0 TFSI de 185 kW (252 CP) și de un motor electric ce generează până la 105 kW.

În versiunile de 270 kW (consum combustibil (ponderat, mixt): 2,7-2,1 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,9-15,1 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 61-47 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B; consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,5 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E), modelele Avant și Sedan accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 5,1 secunde. Versiunile de 220 kW (consum combustibil (ponderat, mixt): 2,6-2,0 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,8-14,9 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 60-45 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B; consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,3 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F_E) accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,9 secunde. Toate variantele își ating viteza maximă la 250 km/h.

Elementul central al noilor hibride plug-in A5 este noua baterie de înaltă tensiune instalată în partea din spate a mașinii. Audi i-a crescut acum capacitatea cu circa 45%, la 25,9 kWh (20,7 kWh net). Puterea maximă de încărcare în curent continuu a fost crescută la 11 kW. Astfel timpul necesar pentru încărcarea bateriei de 0 la 100% se reduce la doar 2,5 ore.

De asemenea, Audi a crescut semnificativ și performanțele sistemului de recuperare a energiei de frânare, iar persoana de la volan poate ajusta nivelul de recuperare în modul Electric de propulsie, folosind padelele corespunzătoare de la volan. Noul A5 e-hybrid* este în general propulsat cât se poate de mult cu energie electrică, astfel încât să fie utilizată la maximum energia din baterie până la destinație. Când funcția de recuperare este activată, automobilul va recupera automat energie. Funcția folosește și informațiile privind ruta setată în sistemul de navigație. Noul A5 e-hybrid quattro* poate însă recupera automat energie inclusiv atunci când nu este activată navigația.

Sistemul de management al propulsiei hibride implementat pentru noile modele este special conceput pentru a asigura eficiență, flexibilitate și confortul maxim al clienților și selectează automat strategia optimă de propulsie. Sunt disponibile două moduri de operare: Electric și Hibrid. În modul de condus Electric, automobilul este propulsat exclusiv pe bază de energie electrică. La condusul în modul Hibrid, sistemul de management al sistemului hibrid menține un nivel de încărcare specific al bateriei, pentru a păstra suficientă energie pentru utilizarea ulterioară, de exemplu pentru a putea apoi conduce electric în oraș. Utilizatorii pot folosi modul hibrid automat sau pot selecta după preferințe nivelul de încărcare dorit, folosind cursorul digital de pe ecran.

La fel ca întreaga familie de modele A5, și modelele hibride plug-in sunt echipate cu un pachet bogat de dotări standard. Sportivul A5 e-hybrid quattro* ce oferă o putere mai mare este echipat în dotarea standard cu pachetul S line exterior, cu pachetul de design Black și geamuri cu tentă închisă, impresionând, astfel, cu un look deosebit de sportiv.

Puteți găsi informații detaliate despre modelele Audi A5 e-hybrid quattro* mai jos.

Sistemul de propulsie cu sistem de management inteligent asigură o eficiență și mai ridicată

Sistemul de management al tehnologiei hibride de propulsie alege automat strategia optimă de operare și este astfel configurat încât să asigure eficiență, flexibilitate și confortul maxim pentru clienți. Pentru propulsia electrică este folosit un motor sincron cu excitație permanentă, cu o putere maximă de 105 kW. Motorul electric este integrat în carcasa cutiei de viteze S tronic cu 7 trepte. Cuplul maxim al sistemului este disponibil deja de la o turație apropiată de ralanti și până la 500 Nm (consum combustibil (ponderat, mixt): 2,7-2,1 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,9-15,1 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 61-47 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B; consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,5 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E) și respectiv 450 Nm pentru variante de 220 kW (consum combustibil (ponderat, mixt): 2,6-2,0 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,8-14,9 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 60-45 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B; consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,3 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E). Sistemul electronic (invertorul de frecvență) folosit pentru modelele hibride A5 este, de asemenea, nou dezvolt. Invertorul de frecvență este astfel mai mic, mai ușor și mai eficient, reducând consumul electric. Astfel s-a redus și consumul în modul Hibrid.

Capacitatea bateriei și densitatea energiei au crescut semnificativ

Elementul central al noilor hibride plug-in A5 este noua baterie de înaltă tensiune instalată în partea din spate a mașinii. Audi a crescut capacitatea bateriei cu circa 45%, la 25,9 kWh (20,7 kWh net), în comparație cu predecesorul hibrid plug-in A6 TFSI e*. Cu toate acestea, spațiul necesar pentru instalarea bateriei a crescut doar cu puțin, în comparație cu capacitatea semnificativ crescută. Bateria de înaltă tensiune are muchiile de 992 × 996 × 177 milimetri. Interacțiunea dintre frâna mecanică cu fricțiune și funcția de recuperare a energiei prin intermediul motorului electric a fost optimizată semnificativ și a crescut astfel performanțele sistemului de frânare regenerativă.

Celulele bateriei de la A5 e-hybrid* sunt aranjate într-un singur strat, datorită spațiului disponibil în partea din spate a mașinii. Fiecare celulă prismatică stochează cu aproximativ 46% mai multă energie decât celulele utilizate anterior în autoturismele cu garda la sol redusă din segmentul C. Fiecare celulă are o capacitate de încărcare de 70 amperi oră (Ah). Compoziția materiei prime a celulelor permite o densitate energetică mai mare. Energia stocată în baterie este concentrată în 17 celule, numite stacks. 6 stacks formează o unitate și sunt legate în serie.

Iar în ceea ce privește dispunerea celulelor bateriei, Audi urmărește o nouă abordare numită cell-to-pack. Astfel, celulele nu mai sunt așezate acum într-un modul de baterie, ci sunt lipite direct în carcasa bateriei. Densitatea mai mare rezultată înseamnă că densitatea de energie și conținutul de energie din sistemul de înaltă tensiune pot fi crescute, ocupând în același timp mai puțin spațiu. Datorită dezvoltărilor tehnice din domeniul chimiei celulelor, este disponibilă o putere electrică mai mare în comparație cu generația anterioară, chiar și la un nivel de încărcare scăzut și la temperaturi exterioare mici.

Puterea maximă de încărcare posibilă în curent alternativ a fost crescută de la 7,4 kW în curent bifazat, la 11 kW trifazat, în funcție de infrastructura respectivă. Cu această putere crescută, timpul de încărcare de la zero la 100% este redus la doar 2,5 ore. În dotarea standard este inclus, de asemenea, un cablu de încărcare (Mode 3 standard cu conector Tip 2) pentru încărcarea facilă acasă sau la stațiile publice. Serviciul opțional de încărcare Audi, Audi Charging, oferă acces la un număr mare de puncte de încărcare în curent alternativ din 29 de țări europene.

Recuperare mai intensă a energiei la rularea liberă și la frânare

În comparație cu generația anterioară de sistemului hibrid plug in folosit pentru gama A6, Audi a crescut acum semnificativ și performanțele de frânare regenerativă ale noului A5 e-hybrid*. Noul A5 e-hybrid* este în general propulsat cât se poate de mult cu energie electrică, astfel încât să fie utilizată la maximum energia din baterie până când mașina ajunge la destinație. Eficiența transmisiei plug-in hibrid este influențată semnificativ de fazele în care șoferul ia piciorul de pe accelerație. În astfel de situații, recuperarea se face în funcție de modul selectat. De asemenea, în modurile D și M, este posibilă setarea recuperării automate prin intermediul sistemului de infotainment MMI. Automobilul variază în mod autonom recuperarea. Parametrii folosiți pentru aceasta sunt datele privind ruta din sistemul de navigație, precum diferența de nivel, unghiul virajelor, indicatoarele de marcare a localităților și limitele de viteză. Un alt factor important este intensitatea traficului de-a lungul rutei de navigație. Când este selectată funcția de frânare regenerativă automată, semnalele predictive sunt incluse în funcția de frânare regenerativă, cu ajutorul Asistentului predictiv pentru eficiență. De asemenea, noul A5 e-hybrid quattro* poate recupera automat energie inclusiv atunci când nu este activată navigația.

În fazele de reducere a vitezei în care este apăsată și pedala de frână, A5 Avant e-hybrid quattro* și A5 Sedan e-hybrid quattro* pot recupera până la 88 kW și pot alimenta această energie în bateria de înaltă tensiune. Atunci când este utilizat cu rol de generator, motorul electric asigură peste 90% din toate procesele de reducere a vitezei autoturismului. Sistemul integrat de control al frânelor cu funcție de blending (iBRS) asigură frânarea fără presiune și cel mai bun nivel de recuperare de energie posibil. Frânele hidraulice de la roți sunt utilizate numai pentru manevrele de frânare mai puternice. Toate acestea nu se simt în niciun fel în pedala de frânare, șoferul simțind pedala la fel, deoarece pedala de frână și sistemul hidraulic de frânare sunt decuplate.

Nivelul de recuperare poate fi ajustat de la padelele de pe volan

Datorită noii arhitecturi electronice E3 utilizate de platforma premium pentru motoarele cu ardere internă (PPC), gradul de recuperare poate fi selectat în modul Electric de propulsie pe trei niveluri diferite, folosind padelele de pe volan, la fel ca la modelele electrice. Padela din stânga (minus) poate fi utilizată pentru a selecta gradul de frânare electrică și gradul de recuperare. Padela dreaptă (plus) poate fi utilizată pentru a reduce intensitatea de recuperare. Padelele pot fi astfel utilizate, de exemplu, pentru a seta un nivel mai intens de frânare înaintea unui viraj, de exemplu. La nivelul zero, hibridul plug-in rulează liber fără un moment adițional de rotație, atunci când șoferul eliberează pedala de frână. Aceasta înseamnă că energia este recuperată numai atunci când este acționată frâna.

Strategie de operare inteligentă, pentru eficiență maximă

Pentru noile modele A5 hibride plug-in sunt disponibile două moduri de propulsie: Electric și Hibrid. În modul Electric, automobilul este propulsat pe bază de energie electrică. Motorul cu ardere internă este pornit numai în următoarele situații: dezactivarea deliberată a modului de propulsie Electric folosind bara de butoane de sub afișajul panoramic sau din sistemul de infotainment MMI; în modul de condus S; prin intermediul modului selectat din sistemul de manevrabilitate dinamică Audi drive select; sau la pornirea navigației cu asistentul hibrid activat. Dacă este activată navigația, asistentul hibrid ia în considerare parametrii specifici ai traseului atunci când selectează un mod de condus. Motorul cu ardere internă se activează și la apăsarea completă a pedalei de accelerație, adică la kickdown, iar modul de propulsie Electric este dezactivat până în momentul în care se încheie faza de kickdown. Dacă nu intervine niciuna dintre aceste situații, noile modele hibride plug-in utilizează bateria de înaltă tensiune în modul de propulsie Electric, până când bateria este complet descărcată. Cursorul digital utilizat pentru a controla nivelul de încărcare dorit prin intermediul sistemului MMI în modul de propulsie Hibrid nu poate fi operat în modul Electric, deoarece energia bateriei va fi utilizată complet în modul electric. În modul de propulsie Electric, viteza automobilului este limitată la 140 km/h. Modelele hibride plug-in pot fi pornite fie în modul Electric, fie în modul Hibrid, iar modul utilizat ultimul va fi setat ca implicit pentru momentul în care automobilul este din nou pornit data următoare.

La condusul în modul Hibrid, sistemul de management al sistemului hibrid menține nivelul necesar de încărcare a bateriei, pentru a păstra suficientă energie pentru utilizarea ulterioară, de exemplu pentru a putea apoi conduce electric în oraș. A5 Sedan e-hybrid quattro* poate să se deplaseze pe o distanță până la 116 km exclusiv cu energie electrică, conform WLTP EAER City.

În ceea ce privește optimizarea consumului, modul Hibrid este cel mai eficient atât pentru distanțe scurte, cât și pentru distanțe lungi. În funcție de situația de condus și de necesarul de putere, strategia de operare decide dacă automobilul va fi propulsat în modul Electric sau Hibrid, pentru a fi cât mai eficient posibil. În zonele urbane, modelul plug-in hibrid acordă prioritate propulsiei electrice. La viteze mai mari, crește proporția de propulsie hibridă. Cu ajutorul navigației active, strategia de operare are în vedere ruta planificată și selectează automat configurația optimă a surselor de energie folosite pentru ruta de parcurs. Pentru a obține cea mai ridicată eficiență, automobilul calculează care părți ale traseului sunt adecvate pentru propulsia electrică. De exemplu, este preferată propulsia electrică acolo unde este de așteptat ca vitezele să fie reduse, cum ar fi în zonele urbane și în blocajele din trafic. Când asistentul hibrid este activat și navigația este, de asemenea, activată, setările precum nivelul de încărcare dorit vor fi anulate, pentru a se asigura o strategie de operare eficientă.

Utilizatorii pot folosi modul hibrid automat sau pot selecta după preferințe nivelul de încărcare dorit, folosind cursorul digital de pe ecran. Șoferii pot folosi cursorul pentru a defini cu precizie care să fie nivelul de încărcare al bateriei de înaltă tensiune. Nivelul de încărcare poate fi, de asemenea, setat înainte de a porni la drum, astfel încât să existe suficientă energie disponibilă pentru propulsia electrică la destinație, dacă se dorește acest lucru sau dacă nu există nicio opțiune de încărcare acolo.

Nivelul de încărcare dorit poate fi setat în pași predefiniți, utilizând un cursor digital pe o scară procentuală. Dacă nivelul de încărcare dorit se situează sub nivelul actual de încărcare, bateria va fi descărcată până la valoarea respectivă. Dacă valoarea țintă coincide cu cea reală, energia pentru propulsie va proveni în principal de la motorul cu ardere internă, pentru a menține nivelul de încărcare al bateriei. Dacă nivelul de încărcare dorit este mai mare decât cel curent, automobilul va fi propulsat de motorul cu combustie, pentru a reîncărca bateria.

Bateria este încărcată în așa fel încât să fie crescută la maximum eficiența și să fie redus la minimum impactul asupra mediului. Acest lucru înseamnă că motorul cu ardere internă încarcă bateria numai la viteze de peste 65 km pe oră; la viteze mici, nivelul de încărcare este pur și simplu menținut. Astfel, crește eficiența și este posibil condusul parțial electric în oraș și în traficul îngreunat, cu multe opriri și porniri de pe loc. Bateria poate fi încărcată în acest fel până la 75%. Astfel, încărcarea bateriei este realizată cu eficiență maximă în timpul deplasării. Pentru a crește încărcarea bateriei peste 75%, este necesară o sursă externă de încărcare în curent alternativ.

Dotări standard generoase

La fel ca întreaga familie de modele A5, și modelele hibride plug-in sunt echipate cu un pachet bogat de dotări standard. Aici sunt incluse și direcția progresivă, navigația, afișajul panoramic MMI și un pad inductiv pentru încărcarea telefonului.

De asemenea, modelele hibride sunt dotate în echiparea standard cu aer condiționat automat cu reglaje pe 3 zone, sistem staționar de aer condiționat și jante de 18 inch. Portbagajul variantei Avant are un volum de 361 litri, iar rabatarea banchetei din spate (fracționată 40:20:40), crește volumul la 1.306 litri. Capacitatea portbagajului de la Sedan se încadrează între 331 și 1.175 litri. A5 poate tracta remorci cu frâne de până la 1.900 kg și remorci fără frâne de până la 750 kg. Sarcina maximă admisă pe plafon este de 90 kilograme, iar masa maximă verticală pe cârligul de remorcare este de 80 kilograme.

Sistemul de aer condiționat standard cu compresor electric pentru agentul de răcire nu funcționează numai în modurile de propulsie Electric și Hibrid, ci poate funcționa, pe bază de curent electric, și înainte de a porni la drum. Dacă șoferul dorește, sistemului de aer condiționat staționar poate asigura o temperatură interioară confortabilă, chiar înainte ca șoferul să ajungă la mașină. Sistemul poate fi programat direct la bord sau din aplicația myAudi.

Sistemul opțional de aer condiționat staționar Confort poate fi utilizat pentru a activa funcții opționale suplimentare, cum ar fi încălzirea scaunelor, ventilarea scaunelor, încălzirea volanului și încălzirea geamurilor. Când automobilul este descuiat de la cheia cu telecomandă, poate fi, de asemenea, pornită o funcție specială de climatizare rapidă. Astfel, interiorul poate fi răcit rapid, chiar și fără a face uz de aplicație. Sistemul standard de aer condiționat automat cu reglaje pe 3 zone ajustează automat temperatura, volumul și distribuția aerului, separat pentru șofer, pasagerul din față și rândul de locuri din spate. Sistemul opțional de aer condiționat staționar Confort poate fi setat sau activat din MMI sau din aplicația myAudi.

Modelul A5 e-hybrid quattro* cu o putere de 270 kW (consum de combustibil (ponderat, combinat): 2,7-2,1 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,9-15,1 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 61-47 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B; consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,5 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E) are în dotarea standard pachetul exterior S Line, pachetul de design Black și geamurile cu tentă închisă, ce îi conferă mașinii un look deosebit de dinamic. La fel ca Audi S5, și e-hybrid quattro de 270 kW are faruri LED Plus și blocuri optice spate LED Pro.

Pachetul bogat de dotări standard include și sistemul de parcare Plus cu afișajul distanței și cameră video pentru marșarier, scaunele sport acoperite cu o combinație atractivă de piele / piele artificială, suspensia sport, jantele de 19 inchi și etrierele roșii. Versiunile de 220 kW (consum combustibil (ponderat, mixt): 2,6-2,0 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,8-14,9 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 60-45 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B; consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,3 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E) sunt echipate în dotarea standard cu jante de 18 inchi și cu sistem automat de aer condiționat cu reglaje separate pe trei zone, plus multe alte dotări. Toate modelele A5 sunt, de asemenea, echipate cu scaune încălzite în față, pentru piața europeană.

Pentru a satisface diferitele cerințe și preferințe ale clienților, modelele hibride plug-in din familia A5 pot fi, de asemenea, comandate cu variate pachete de dotare ce combină o gamă largă de dotări opționale. Pachetul Business este o noutate în gama de dotări oferite în Europa și este oferit pentru varianta hibridă plug-in de 220 kW. Pachetul de intrare în gamă cuprinde cele mai importante dotări pentru confort și pentru conectivitate digitală. O selecție de sisteme de asistență și alte dotări speciale ajută șoferul zi de zi la condus. Pachetul include tempomatul adaptiv, sistemul de parcare Plus cu afișarea distanței la parcare, funcția Park Assist și camera video pentru marșarier. Magazinul de aplicații Audi din sistemul MMI de infotainment al mașinii oferă acces la o selecție de aplecații ce se îmbogățește continuu.

Interfața pentru smartphone poate conecta un smartphone cu automobilul și poate afișa conținutul direct pe ecranul tactil al sistemului MMI de infotainment al mașinii. Scaunele sport din față, care fac parte din pachetul Business, oferă și mai mult confort și un suport lateral și mai bun în viraje, cu suport lombar electric cu reglaje în patru direcții, ajustarea manuală a suportului pentru coapse, tetiere integrate și marginile laterale foarte pronunțate.

* Valorile generice privind consumul de combustibil/consumul electric și emisiile pentru toate modelele menționate, conform dotărilor disponibile pe piața din Germania, sunt indicate în lista de la finalul acestui comunicat de presă.

Consumul de combustibil/electric și emisiile modelelor menționate anterior:

Audi A5 Avant e-hybrid quattro 220 kW Consum combustibil (ponderat, mixt): 2,6-2,1 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,8-15,0 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 60-47 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B;

Consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,5 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E

Audi A5 Avant e-hybrid quattro 270 kW Consum combustibil (ponderat, mixt): 2,7-2,2 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,9-15,3 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 61-50 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B;

Consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,4-6,7 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E

Audi A5 Sedan e-hybrid quattro 220 kW Consum combustibil (ponderat, mixt): 2,6-2,0 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,7-14,9 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 60-45 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B;

Consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,3-6,3 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E

Audi A5 Sedan e-hybrid quattro 270 kW Consum combustibil (ponderat, mixt): 2,6-2,1 l/100 km; consum electric (ponderat, mixt): 15,7-15,1 kWh/100 km; emisii de CO₂ (ponderate, mixte): 60-47 g/km; clasa CO₂ (mixtă/ponderată): B;

Consum combustibil cu bateria descărcată (mixt): 7,3-6,5 l/100 km; clasa CO₂ cu bateria descărcată: F-E