Numeroase modele Audi sunt echipate cu tehnologia Diesel SCR. Prin intermediul acestei tehnologii, emisiile dăunătoare de oxizi de azot pot fi reduse semnificativ și se pot respecta valorile limită stricte pentru emisii ale Uniunii Europene (Euro 6).
Dacă rezervorul de AdBlue® este gol, motorul nu mai poate fi pornit! Așadar, asigurați-vă întotdeauna că rezervorul este completat la timp.
AdBlue® este o soluție produsă sintetic, inodoră, compusă din 32,5% uree și 67,5% apă demineralizată. Acest lichid se alimentează într-un rezervor separat din autovehicul. În funcție de modelul autovehiculului, rezervorul pentru AdBlue® se găsește sub clapeta rezervorului, în portbagaj sau în compartimentul motor al modelului dumneavoastră Audi.
Acest lucru depinde de modelul autovehiculului, condițiile de utilizare, profilul de deplasare și consumul autovehiculul dumneavoastră. Cantitatea de umplere a rezervorului este cuprinsă de regulă între 12 și 24 litri. Ca să nu aveți parte de surprize neplăcute, un indicator de avertizare vă semnalizează cu 2.400 km, respectiv 1.000 km înainte de a fi necesară completarea AdBlue® la modelul dumneavoastră Audi .
Utilizați originalul: conform cu normele DIN 70070 și ISO 22241/1 cu logoul AdBlue® pe recipiente sigilate. Puteți alimenta cu lichidul de lucru AdBlue® rapid, curat și fără probleme la toate unitățile service Audi participante. Bineînțeles, alimentarea se face cu AdBlue® certificat.
1. Gazele arse sunt trecute prin catalizatorul de oxidare și prin filtrul de particule Diesel.
2. AdBlue® se adaugă suplimentar.
3. Printr-o reacție termică, AdBlue® este descompus în amoniac.
4. Amoniacul reacționează în catalizatorul SCR cu oxizii de azot, care astfel sunt transformați în componentele ecologice azot și apă.
Consumul de AdBlue® al autovehiculului dumneavoastră Audi depinde de stilul de condus, temperatura de funcționare a sistemului și de temperatura mediului ambiant.